If it works, keep going

Tänkte kika in och säga hej och att jag precis tog halvmilen under 20 minuter, känns rätt helt okej efter min lilla träningsvacka jag haft på senast tiden. Springer alltid bättre när jag har mycket som gnager i bakhuvudet, då kan jag springa av mig ordentligt och samtidigt tänka över alltihop. Bästa är när man är arg, jisses vad fort jag springer då som idag. Är mest arg på mig själv, har ett rätt jobbigt beslut att fatta så det lär bli rätt mycket hårdträning nu innan jag hoppar på planet för då måste jag ha bestämt mig. Träning är den bästa hjälpen mot alla mina psykiska problem, träning hjälper mot allt som är jobbigt har jag kommit fram till.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, förbereda mitt svenska tal och sedan hänga med Annika resten av kvällen, det blir en bra dag det här med.
Nöjd och svettig flicka

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning