För du är 18 år, märker du hur himla fort det går?

Idag tänker jag tillägna inlägget till min bästa vän Emilia, tjejen som faktiskt får mig att orka, som tar tag i mig och släpar med sig mig när benen sviker. Världens bästa brud helt enkelt.
Den tjejen fyller nämligen 18 bast idag, efter tre år tillsammans fyller vi 18, vi blir vuxna. Vi träffades på kollo, två små mörka galna tjejer som klickade direkt, vi förstörde det nyrenoverade rummet, busade på nätterna och hade den bästa kollotiden någonsin. Efter det har vi hängt ihop, vi hamnade av en slump i samma skola när vi började gymnasiet och det kunde inte blivit bättre.
Du är så fantastisk och de här tre åren har varit de bästa i mitt liv, nu rockar vi livet ut!











Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning