Sommarfräsch

Åkte till skolan trots dånande huvudvärk, åkte till skolan för att jag var uttråkad och ville äta. Efter det åkte jag och Gabbe och tog en fika uppe i Åkermyntan och sedan klippte jag mig. Är rätt nöjd faktiskt, fem cm åkte av och snebenan kom tillbaka. Får se hur länge jag har kvar den men just nu känns det rätt bra.
När jag väl kom hem åkte bikinin på och jag la mig ute i solen, slutade upp med grannen på hennes gräsmatta tillslut, bra att ha jämnåriga grannar ibland.
Nu är jag i varje fall klar med andra året på gymnasiet (sort of), måste fortfarande tenta upp några ämnen efter sommaren men det tänker jag inte ta tag i just nu, nu tar jag sommarlov.
Ska dock till skolan på fredag och lämna in sista böckerna och städa ur skåpet som jag inte öppnat på en månad, känns bra det här. Sen är jag klar om jag inte måste till skolan på måndag för förberedande av projekt arbetet och kursen Naturguidening 2. Det är ju rätt viktiga grejer det där så jag får nog lov att pallra mig till skolan trots allt. Typiskt.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning