Det är min paus för detta år

Godmorgon! Här blir det svenska pannkakor till brunch och sedan bär det av till en outlet och köper converse och kanske lite annat smått och gott. Igår hängde jag några timmar i Tyler Mall och hittade ett par löpshorts, en astuff maxi klänning och lite nya bodysprays och lotion.

Det är bra härligt på detta ställe, allt är svinbilligt och vädret är alltid hur bra som helst. Jag stormtrivs!
Jag vill skriva massa långa inlägg om vad jag gör här men för att vara ärlig så gör jag inte så mycket, det är verkligen en riktigt lugn semester, en paus där jag kan ta reda på vad jag vill och vad jag faktiskt känner utan att bli störd, och njuta till max samtidigt.

Tjingeling
Det var en brahairday och jag va glad

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning