I love California

Godmorgon! Tog mig en rejäl sovmorgon och startade dagen med en stor kopp vaniljkaffe, en morgon som denna får fem av fem toasters. Anyways så sitter jag nu och försöker få i mig vatten då jag har en jäkla vätskebrist, sedan kommer kusinens kompisar hit för något suprise goodbye party för en tjej som ska flytta. När småtjejerna sjunger kareoke och skriker så hela huset skakar flyr jag och hänger i Gallerian några timmar, shoppar och har lite egentid. Känner att det behövs, och jag känner inte för ett till migränanfall just nu.

Igår hade vi gäster, åt god lunch och middag, kom igång med att åka longboard igen och hade det allmänt trevligt helt enkelt. Jag förstår inte varför vi inte sitter ute och äter oftare här, finns inget mysigare än den romantiska belysningen, eldstaden och god mat.
Tjingeling!


En del av den romantiska belysningen

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning