Nästa gång är det vår tur

Gårdagen var en stressig, rolig och underbar dag. Åkte till skolan och fick reda på att biologin är finito, done, behöver aldrig mer läsa en biologibok om jag vill det. Känns riktigt bra!
Därefter var det att vara servitris som gällde, vilket var roligt, varmt och även det stressigt, kommunikationen mellan oss servitörer inte var på topp men vi fick det att gå ihop iallafall. Sedan fick jag ett sms där erbjudandet om att fixa treornas flak fanns, självklart tog jag chansen att komma ut från den kvava matsalen och disken för att bära öl och tejpa fast saker, svettigt var det och idag har jag lite träningsvärk i armarna men belöningen för att vi fixade var ju att få åka med. Så åka flak, duscha i öl, dansa och skrika sönder halsen är helt okej. Om ett år är det min tur på riktigt, kul var det och vi tog oss ett dopp vid Rålis för att bli av med den värsta ölen, dock stank man som bara den iallafall.
För min del blev det att springa hem barfota från åkermyntan, kasta mig in i duschen för att sedan hinna springa via Tim och plocka med mig mina saker och sedan tillbaka till åkermyntan för att möta upp bästa Tina. Jag tog mig helt enkelt från Rålis till mötet med Tina på en timme, rätt snabbt gick det.

Det var min dag det, jag var så trött så jag visste inte vad jag skulle göra med mig själv till slut, men det var en bra dag. 
Världens bästa servitris, eller?


Bra avslut på dagen med bästa Tina och godis

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning