Tre bra dagar i Kalifornien

Hej och godmorgon! Nu sitter jag hemma efter ännu en shoppingrunda, idag blev det en bikini, shorts och ett linne. I förmiddags kom Saga med familj hit, som jag saknat den tjejen! Hon har varit utbytesstudent i Vegas ett år så det var härligt att ses igen.
Vi har även hunnit fira midsommar med trevligt folk och varit på universal studios vilket jag personligen inte tyckte var alltför häftigt. Tyckte att allt var uppbyggt med samma koncept vilket är rätt synd men det var vissa saker som var ballt att se trots allt. Och sen fick jag äta Dippin Dots igen efter rätt många år och det var precis lika gott som jag kommer ihåg det, namnam!


Midsommardrink!

Familjen firar midsommar



Trött tjej laddar inför en heldag på Universal

Taggar till!

Dippin Dots! Best shit ever
Saknat dig tjejen! 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning