It´s a beautiful day and I can´t stop myself from smiling

Jag älskar detta väder! Sol hela dagarna, varma kvällar och spontana upptåg. Igårkväll blev det att hänga med bästa Linnea som jag inte träffat på år och dar känns det som. Cyklade och mötte henne i Spånga och sedan blev det bad i solnedgången för våran del, supermysigt! Vattnet är fortfarande inte så himla varmt men vi var i mer än en gång i alla fall.
Idag har jag bara legat i solen och halvsovit, brun är man men den jäkla sportbh brännan vägrar ge sig så den får jag nog dras med ett tag till. Ikväll ska vi iväg till sjöpaviljongen i Alvik och äta för att fira mamma en vecka tidigt. Stackaren är ensam på sin födelsedag, både jag och pappa åker utomlands och lämnar henne så vi firar på nationaldagen istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning