Tisdag, sömn och penga brist

Hemma! Middagen igår var helt fantastisk och det är inte ofta man blir så proppmätt, riktig matkoma. Sov några timmar innan det bar iväg för att paddla med några nior från någon skola, irrade sedan runt i lilla åkermyntan och sprang mellan Ica och apoteket och köpte massa nödvändigheter, jobbigt att vara tjej med alla dessa produkter... kostar ju skjortan när man väl tar tag i saken och köper nya grejor när man levt med de sista dropparna av de förra i två månader. Men det känns rätt bra att ha införskaffat allt innan resan, nu kommer jag klara mig sommaren ut.
Nu ska jag däremot ta en tupplur och sedan plugga svenska grammatik, sen är jag klar med andra gymnasie året, sen tar jag nog sommarlov. Känns väldigt onödigt att gå till skolan och titta på film när man kan hänga på gymmet eller ta igen all sömn man missat, jag bryr mig nog för lite egentligen men jag orkar inte nu, jag vill härifrån.
Tjingeling!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning