14/6- 13

Nu äntligen har jag fått igång datorn igen!! En förvirrad faster gav upp tillslut så nu löste två klipska kusiner mitt lilla problem. Nu har datorn energi igen och jag kommer åt allt jag behöver, haft fetaste dator abstinensen, trots att den bara varit död i två dagar.
Hur är det här borta då? Det är varmt, den saken är säker, och jag verkligen älskar detta klimat. Igår sprang jag en runda, simmade och körde ett kort styrkepass, kändes helt okej och jag var pigg och glad hela dagen. Åkte till gallerian på eftermiddagen och tittade lite i affärer, hittade rätt mycket jag ville köpa men tänkte vänta med att shoppa i vanliga affärer tills efter vi varit på en stor outlet.
Igår var vi även på en stor restaurang som serverar glass i jäkligt stora lass, det var intressant och jag hade både en rejäl huvudvärk och magvärk när vi gick därifrån, hög ljudvolym och en massa glass passar amerikanarna perfekt. Men det var trots att en lite rolig upplevelse.

Idag är jag inte pigg och glad alls, har ont i fötterna från rundan igår då jag inte är van alls att springa på asfalt i långa sträckor, är sjukt trött och har en liten gnagande huvudvärk. Nu tänker jag krypa ner i sängen en stund och titta på film eller någon serie, myspys.
En jäkla massa glass

Fikar med snart 15 åriga lillskiten

Jag är glad med billigt starbucksaffe

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning