Hej kom och hjälp mig

Hemma efter en supermysig kväll ute på Ekerö med världens härligaste människor! Sov ju hela dagen så jag är rätt pigg nu, dumt då jag ska upp och jobba imorgon. Men med den energin har jag städat köket och startat en diskmaskin. Produktiv as hell!
Nej men mina hormoner är verkligen all over the place, börjar bli jobbigt faktiskt. Vet inte om det brukar vara så här illa men nu är det ju fruktansvärt, spricker snart på riktigt här.
Imorgon blir det som vanligt att jobba, sedan packa den där väskan och förhoppningsvis hinna träffa Olivia en sväng på kvällen, så mycket att göra och så lite tid! Ska hinna träna och sova där någonstans också, stressigt det här med sommarlov och resor.
Nu blir det nog How I met your mother och något försök till sömn, eller en nattpromenad för att lugna nerverna och bli av med lite överskotts energi. Vi får la se.
Tjingeling!







Goa och glada

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning