Svensk sommar som den ska vara

Sovit  hela dagen.... Eller nej, vi vaknade och gick till Frandis för att käka pizza frukost och sen har jag sovit resten av dagen. Nu ska jag iväg och grilla hos en vän och förhoppningsvis kommer jag hem inatt för jag jobbar imorgon och känner att några timmars sömn skulle sitta rätt fint.
Gårdagen var supermysig! Träffade nytt folk, pratade, hängde och åkte till slut hem till mig och åt mackor, popcorn och tittade på film. Tror att vi sov fem pers i soffan?! Trångt som satan, men frös gjorde jag iallafall då vi var tre som delade på ett täcke, en viss person (väldigt trevlig grabb) snodde hela skiten... Mysigt var det trots allt.
Nu måste jag hälla i mig en kopp kaffe så att jag piggnar till innan jag ska iväg, är fortfarande äckligt trött.
Tjingeling!


Bra jävla frukost!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning