Nya brallor, ny tjej

Go kväll! Jag sov i tre timmar denna ljuvliga natt och har varit igång sedan nio imorse. Åkte med bästis till Ikea för att köpa köksprylar och andra nödvändigheter denna kväll och vi hade turen att hamna mitt i sommar buffén så här åts det så vi nästan sprack! När jag väl kom hem för cirkus en timma sedan kastade jag på mig träningskläder för att springa och hämta mitt busskort i Hässelby gård som Odd så snällt kom med. Nu är jag äntligen hemma, sliten as hell och ska ta en lång skön dusch och sedan krypa till sängs och gosa i mina nya favorit brallor, så fruktansvärt bekväma så det finns inte.
Nu ska jag klaga lite, jag måste upp tidigt imorgon, hatar allt med tidiga mornar, precis allt. Man hinner inte ta den långa morgonduschen eller sitta och dricka sitt morgonkaffe i lugn och ro?! Nej det är hemskt, det blir två sådana denna vecka... fet diss på det då.
Tjingeling!

Magen ser då bättre ut än spegeln...

Matkoma!

Liten tjej med en jäkla massa saker

True fucking shit!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning