Typisk måndag.

Tog mig ut och sprang en runda samt körde en sväng på gymmet igår, kändes sådär överdrivet bra och jag har träningsvärk idag, välförtjänt! Tog en titt på min rygg och röv i mina nya superbyxor, kändes helt ok så delar med mig av det. 

I övrigt då, känns som att känslorna svämmar över, ev hormoner som spökar för mig. Känner bara så starkt för allt, fällde tårar när vi tittade på Eurovision? Och idag har jag velat gråta flera gånger, hatar när det är såhär. Ska ge mig ut i löpspåret idag, det brukar hjälpa en hel del, vill springa långt idag. 

Blir kvar på kontoret en timme extra idag då vi varit kort med folk, alltid kul med lite extra pengar i slutändan. Känner mig dock så enormt rastlös, varit så tjattrigt på kontoret idag så har inte fått någon läsro, ska nog ta tag i boken nu när vi bara är två kvar, så skönt men lugn och ro ibland när man mår halvdant mentalt och hormonellt. Ska inte klaga på dagen, den har varit supertrevlig. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning