Mitt i veckan.

Ville mer än något träna igår, hade laddat hela dagen, fick omprioritera och sen blev det på tok för sent och mådde fruktansvärt illa efter middagen. Nya tag ikväll helt enkelt, mår absolut inte bra av att längta till något och sen rasera det, en sån minigrej kan ta mig flera dagar att återhämta mig ifrån. Därav att jag försöker att inte ha några förväntningar, men man kan ju tycka att jag ska sluta vara så förbannat blödig. 

Känner mig mest arg och ledsen idag, är trött på mitt jobb, är orolig över framtiden med universitet, kommer jag komma in över huvud taget? Kommer jag kunna göra vad jag vill göra med mitt jävla liv? Om jag inte kommer in någonstans, vad händer då? Blir vi kvar i Tälje som jag absolut inte vill, vägrar vara kvar här om tre månader. 

Ska ju förhoppningsvis träna idag så kommer nog må bättre därefter, just nu vill jag gråta, måste ha någon jävla rubbning i hormonerna eftersom jag återkommande mår såhär. Det löser sig! Snart är denna veckan över också.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning