Ska aldrig ta det lugnt igen.

Ska aldrig ta det lugnt igen, jag blir ju bara sjuk såfort jag slappnar av. Sitter nu döförkyld på kontoret och har petat i mig frukost senaste timmen, tappar ju aptiten i såna här lägen, samt bara dölängtar till gymmet. Haft det halvdåligt med träningen senaste veckan då motivationen inte funnits där, när den väl kom tillbaka åker jag på denna skit. Så typiskt! Igår tog vi oss iallafall ut i solen och låg på en filt och vann priset som Sveriges blekaste, men det är okej det med. 

Måste nämna att i fredags var vi på vinmässa för att fira min pappa som fyllde 58, så roligt event och vi ska definitivt gå på något sånt igen. Kvällen avslutades på en kanon indisk restaurang och därefter rullade vi hemåt för en helt ledig helg. Utöver att bli sjuk har vi bara tagit det lugnt, köpte godis i lördags, sovit orimligt många timmar, gjort storkok och bara myst. 

Denna vecka blir det fokus på bra kost och promenader till förkylningen gett med sig, måste strikta upp maten ordentligt nu så min kropp orkar med livet. Tror ju på något sätt att allt i livet blir bättre om jag bara förser min kropp med bra mat, speciellt nu när jag är både förkyld och döallergisk så hoppas jag att teorin fungerar.









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning