En helg jag gillar.

Superhelg minst sagt, har tagit mig igenom den med galen mensvärk och ett leende på läpparna. I fredags tänkte jag däcka vid 21 senaste, så blev det inte då vi korkade en vinare och satt och prata till en bit efter midnatt jag och Niklas, otroligt mysigt. Lång sovmorgon i lördags och brakfrukost innan vi bara skulle ner och strosa lite på stan, hamnar av en impuls på Liljeholmen där äventyret fortsätter först med pizza vid vattnet i Gamla stan och därefter till en park med varsin StikkiNikkiglass där vi nästan somnade till live-bandet som spelade. När vi somnade i en park tänkte vi att det var dags att bege sig hemåt, men på tåget hem får vi förfrågan om vi vill med ut och åka båt och grilla. Blev att hastigt hoppa av tåget då vi insåg att vi var vid rätt station för den aktiviteten, så en helkväll på båt blev det och en toppendag!

Gårdagen var en lång sovmorgon då vi kom hem runt halv två på natten, rastlös som jag är skrek min kropp efter träning efter två vilodagar. Snörde på mig löparskorna och gav mig ut i värmen, hade en mil + skidbacke i benen vilket kändes helt underbart! Sprang på ca timmen, klockade inte exakt då jag var utan mobil men var ute i ganska exakt 60 minuter.

Sitter i sängen med mitt kaffe och laddar upp för en ny vecka, ska satsa på 5 träningspass denna vecka också, var så nöjd när jag fick till det(brukar landa på 4 pass/vecka). Pepp pepp pepp! Sjukt hur lite prestation kan göra en så motiverad, livet är topp just nu.












Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning