Samla energi.

Du vet när man är ledig men ändå inte riktigt är ledig? Så har det varit de senaste månaderna, inte legat på soffan en hel dag sen Januari(?). Vet helt ärligt inte, trots att jag var ledig i tisdags var det saker som skulle fixas hemma eftersom hemma är jag aldrig längre. Vet inte när en helg kommer där jag är helt ledig? Längtar dit iallafall, i annat fall längtar jag till den veckan jag har semester om 1,5 månad. nu låter det som att jag inte tycker om allt vi gör på helgerna, missförstå mig rätt jag älskar att spendera tid med familjen och hitta på saker men ibland behöver man ligga i sängen utan några som helst krav ett dygn.

Denna vecka har jag sovit dåligt och mitt kaloriintag har främst bestått av glass men idag börjar jag känna att jag mår bättre och har ok med energi, idag blir också första gympasset på över en vecka, har tappat allt men är redo att köra på igen nu. Imorgon ska vi åka på vinmässa och äta gott inne på söder för att fira pappa som fyller 58, ses fram emot! Åker sedan ut till Hässelby för att kunna fira honom med tårta på lördag, ska bli mysigt.

Mitt hjärta och jag, 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning