Fredagsfeeling.

Skulle springa två km pga den där träningsvärken, efter ett varv kändes allt så himla bra så jag sprang två till, blev väl sammanlagt ca 5 km tillslut. Sprang förbi gymmet på vägen hem och jobbade chins och dips, blev även en del skitsnack innan jag begav mig hem och tittade på Whalgrens Värld.

 Hade så himla svårt att somna, kunde inte somna även efter att Niklas kommit hem ifrån jobbet vid 23, brukar få ro när han kryper ner men inte inatt, låg och glodde på Vänner till oklar tid, men tror jag fått ca 4 h sömn. Känner mig ändå rätt pigg än så länge, lever på sk. fredagsenergi! Ska bli så himla skönt med helg och slippa gå upp innan 06. Inget direkt planerat denna helgen heller, vilket också känns skönt, fixa och dona hemma som alltid behövs. 

Träningsvärken är inte nådig idag heller men nog ska jag ut och kötta idag också, får se hur länge jag har sånt här flow, det är så himla roligt! Hoppas jag tycker det om en månad också för det gör sån enorm skillnad i min vardag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning