Sista helgen i Maj.

Kan vi bara pausa livet ett tag? Nu går det överdrivet fort känner jag, det blir alltså Junimånad denna vecka? Haft en lugn helg iallafall, mycket film, strosande på stan och lite träning. Blev en superlunch på nyöppnade Boost hälsobar(tror jag det heter?) efter förmiddagspasset i lördags, salladsbuffé som är helt suverän! Nöjda med det beslutet när vi valde mellan det och trött köttfärssås vi ätit hela veckan.

Nu är det hur som helst slut på lugna helger, nu kör vi igång igen med aktivitet fram till Augusti tror jag, och nog fan tänker jag lista allt nu:

Denna helg kommer min kusin Nicole upp och vi åker till Gävle, helger därpå är det Norrköping, sedan ska vi springa Toughest, därefter är det midsommar och sen är Juni typ slut? Vi ska nog en sväng till Niklas pappa en helg som vi inte vet när ännu, Västkusten ska besökas då min faster kommer dit, vi ska på Ed Sheeran i mitten på Juli, vi ska på en mysweekend(eventuellt) i slutet på samma månad. I samma veva ska vi förhoppningsvis ge oss in i lägenhetsdjungeln, den 12 Juli kommer ju förhoppningsvis antagningsbeskedet som säger att jag kommit in i Norrköping och då är det ju bara att tuta och köra. Jobbar min sista dag i Södertälje den 10 Augusti så drömmen är ju att kunna flytta den sista veckan innan skolstart och dona i en ny lägenhet, men jag ska inte få upp förhoppningarna, då blir jag bara besviken.

Laddar hur som helst för en jobbig vecka, Niklas jobbar natt och det sliter på både två, ska försöka hålla igång träningen då jag tror det kommer hjälpa sömnen, bara att hålla ut!

Denna restaurang är helt amaze! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning