Onsdag efter lillfredag.

Jag börjar äntligen känna att både lock och smärta i mina öron håller på att släppa, har även sovit en hel natt utan att hosta, kanske blir frisk för träning redan i helgen? Igår då, vad hände ens igår? Skulle gå och köpa ny allergimedicin, ringde då Gabriel för att prata med någon under tiden, visar sig då att herrarna är på Söder och är övertygande om att jag också ska åka in dit. Historien slutar med att jag tar nästa buss och drack bubbel ur plastglas på Mosebacke och bara hade det allmänt bra. Saknar dessa stollar mer än jag vill erkänna, det är så tomt i ett liv utan dem i vardagen.

Livet i övrigt då? Åt kladdkaka till middag igår, inte mitt bästa beslut kanske men det fick bli så. Varit för allergisk och sen för sjuk för att träna i två veckor nu, längtar till att komma tillbaka ordentligt till både gymmet och löpspåret.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning