Fredagsfeeling.

Godmorgon fredag eller vad man nu säger, sitter med min frukostskål på jobbet och är pepp på livet, det är ju trots allt fredag. Haft såna sjuka moodswings i veckan och i dipparna verkar träningen vara det enda som hjälper, så nog har jag tränat allt. Igår fick jag även med Niklas i löpspåret, fick nog en mil i benen men skidbacke, blev även tipsade om en glänta i skogen där det fanns bl.a däck att välta så dit sprang vi. Blev en bra  runda och jag är så glad att vi fått in gemensam träning två dagar i rad nu, har saknat det med våra ej samarbetsvilliga scheman.

Denna helg då, vi funderar på att gå och de Deadpool och kika i affärer men då vi för ovanlighetens skull inte har något planerat få vi se hur det blir. Märkligt att vi är inne på helg två där vi kan göra lite vad vi vill, nästa helg kommer mig kusin Nicole upp till sthlm för att åka en sväng till Gävle och familjen där, ser vi fram emot! 

Trots trötthet då det blev sent igår har jag energi, satsar på ett gympass och döda benmusklerna lite då det är kroppsdelen som inte har rejäl träningsvärk än så vi satsar på det. Kbk som man säger.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning