Tisdag, redo för allt.

Godmorgon! Det är ändå en redigt god morgon, sov en ordentlig natt även om det var lite kämpigt att ta sig upp så känner jag mig rätt pigg, en kopp kaffe till bara. Startade veckan på bästa sätt igår, med att prestera bättre än jag trodde. Efter att ha kämpat och kämpat med de satans chinsen i över ett halvår(?) så lyckades jag igår häva mig upp med brett grepp inte en men fyra gånger! Har nött och nött men det har bara inte funkat utan stöd med gummiband, trots att gummibandet varit slitet och knappt gett något så har det nog suttit så mentalt, men igår gick det, är så innerligt stolt över mig själv.

Fortsätter träningsveckan idag, får se vad det blir, vill ta ett löppass men det ska var 30 grader så vet inte hur party jag är på det. Hittar nog på något roligt, träna ska jag göra iallafall, och handla inför veckan och laga matlådor. Är rätt taggad på matveckan också, mitt liv cirkulerar just nu kring träning och mat jag vet, måste sysselsätta mig på något vettigt sätt. I helgen blir det däremot en mini roadtrip först till Uppsala för att hälsa på min kusin Helena med familj och sedan Gävle till min lillfia och farbror, givetvis ska vi hälsa på mina föräldrar också, ska bli en bra helg och en bra vecka generellt.

Bilderna visar det satans minibandet som hjälpt mig upp som jag inte behöver i samma mån längre, främst illustrativt så man fattar vad jag pratar om(och lite show off).





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning