Torsdagspepp.

Vem vill inte välta vattenfyllt däck på gymmets baksida en sommarvarm onsdagkväll? Eller gå orimligt många utfallssteg på både plan mark, uppför och nedförsbacke? Kan utan att överdriva säga att mina ben är likt spaghetti idag, men kan också säg att trots ett råjobbigt pass hade vi kul.

Idag är det på´t igen, satsar på ca 3 km i spåret innan jag ger mig på gymmet, träningsglädjen är orimlig just nu, har så himla mycket energi! Ska dock se till att inte slita sönder kroppen, men det tror jag inte, intalar mig själv att jag börjar ha för bra koll numera. Hur som helst så är livet rätt så himla bra och energin flödar.

Nu börjar jag se ett slut på livet i Södertälje dock, om ynka 3 månader byter vi förhoppningsvis ort och startar om på en ny kula. Har ju som många vet inte trivts så bra här, av många anledningar men börjar på något sätt ändå känna mig hemma nu när det bara är 3 månader kvar, för just nu känns livet rätt fint så tänker se till att ha det fint resterande månader, för vem orkar gå runt och deppa så länge?




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning