You have to take care of your own mess

Päronen chillar på landet och jag har en 200 kvm villa för mig själv, PARTYYY! Enmanna fest menar jag då självklart, SNANDARD.
Helt vanlig skoldag och en eftermiddag/kväll med massvis av tankar som flyger omkring, vi gymmade i cirkus en timma efter plugget, helt underbart skönt faktiskt. Nu äter jag däremot upp alla kalorier jag brände... Havrebollar <3
Taggar till tusen inför morgondagen, det blir chokladfontän, sockervadd, god mat, fina kläder och underbara människor. Just nu är det 18 pers som kommer, tror aldrig vi varit så många på en klassgrillning ever! Det här kommer bli en grym kväll, förhoppningsvis.
Nu måste jag städa hela nedervåningen, älskar att jag är en av de slarvigaste på jorden, verkligen. Aja man måste ju "take care of your own mess" så guess att jag förtjänar att städa hela långa kvällen.


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning