Snart blir det lång dejt med matteboken, träning och förhoppningsvis lite sömn också.Det sköna med onsdagar är att jag börjar efter lunch så sova ut hinner jag allt göra, sedan är det tre lektioner som gäller.
Annars är det en helt vanlig dag, självklart finns det saker som gnager i bakhuvudet och problem som måste lösas men det kan jag ta efter matten.
Taggar fredag just nu och letar goda kakrecept, det blir en sista grillmyskväll med klassen innan vädret inte duger längre. Lite sattsigare än vanligt blir det nog den här gången fast det är egentligen bara skoj!
Lovar att jag kommer sitta och trycka forever alone i ett hörn för att jag inte pallar trycket med mycke folk, hände förra gången, men det blev lyckat endå. Jag är lite knepig på det viset, ibland älskar jag att vara med massa människor och sedan kan det slå om på en sekund.
Ofta beror det inte på alla människor utan på att någon kommer med nån korkad kommentar, eller vissas närvaro kan bara göra mig svin förbannad, borde jobba på det, att tygla min irritationsförmåga.



See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning