Dear math, grow up and solve your own problems

En helt okej dag då man slutade vid lunch, hurtiga som vi är så går vi till gymmet och kör en timme, vilket var hur skönt som helst. Nu sitter man hemma med lite flingor och borde sätta igång med matten, paniken inför matteprovet imorn är lagom stor, oron att kugga finns men helt ärligt tror jag att jag kommer klara mig, dock förstår jag långt ifrån allt och det kan ta mig 3 sidor i skrivhäftet att göra en deluppgift pga att jag gör fel hela tiden. Vi får se hur det här kommer gå.
Annars då? Det rullar på som vanligt, knep och knåp i huvudet men ingenting jag inte är van vid, det är bara gräva ner sig i matte boken, sen funderar jag på att köra ett 20 min pass på crosstrainern ikväll, hurtbulle #1.
Vet inte riktigt hur hälsosamt det är att träna så mycket som jag gör just nu, men jag mår kalasbra så just nu ser det positivt ut.


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning