Musik, bilder och havrebollar

Jag skrev igår att jag kanske skulle vara lite kreativ, och gissa vad?! Jag klippte ihop en liten video till min käre kusin som just nu är 13, min kära lilla snorunge. Den blev halvbra och lat som jag är orkade jag bara spela in en gång så det är något konstigt knäppande ljud i bakrunden?
Aja here you go iallafall! 
 Den här dagen har iallafall spenderats i skolan som vanligt, insåg också att vecka 43 kommer jag börja gräva min egen grav, tre prov en utflykt och eventuellt jobb både v.42 och 43, och det är bara än så länge!
Havre bollar bakades det igår och de blev supergoda! Funderar på att släpa med mig de som inte tagit slut ikväll till plugget imorn och pressa i dem i klassen.
Men först ska jag pressa i dem i mig själv!


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning