I'm walking right into a wall, over and over again

Såhär trött borde man inte få vara, jag är inte trött pga sömnbrist utan allt omkring bara tröttar ut. September är inte ens slut och jag tycker att skolan kan fara och flyga nån annanstans. Speciellt matten, fy vad jag hatar matte. Självklart är det inte bara skolan som krånglar, det är precis allt, allt och inget och en liten kommentar kan få mig att gå rakt in i väggen. Ibland undrar jag om det bara är skämtsamma kommentarer längre, hur mycket sanning ligger det i dem egentligen? Det har gått överstyr, jag är inte heller den trevligaste men jag orkar inte längre, det finns så mycket annat, mycket viktigare att fokusera på.




See ya in hell! <3

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning