En helg att se fram emot, eller?

En fråga kvar, självklart är det den som tar längst tid men endå, jag ser det som "snart klar".
Jag är proppmätt på choklad så jag tänkte ta mig ett litet träningspass eller två innan jag börjar på fråga nio, sedan kommer favorit Annika hit och myser hela natten lång, tagga till!
Farmor kommer hit idag också, hon är lite småjobbig med det är väl farmödrar till för, right? Nej men med allt som händer och med tanke på hur enormt stressad jag egentligen är borde jag fly huset i helgen, fast jag kommer nog bara äta och sova hemma sen är jag antingen på jobbet eller är ute och härjar någonstans, ett vanligt tonårsliv lixom? Nej, jag ska komma ikapp i matten under helgen så jag måste nog vara hemma lite mer än jag tänkt... Aja, jag överlever allt.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning