Once again I´m laying in my bed with my eyes wide open




Ännu en sömnlös natt, jag vet verkligen inte varför jag inte kan sova. Det är något som ligger och gnager men jag orkar inte gräva så djupt i mitt knepiga huvud, det får ge sig av sig själv eller hoppa fram när jag minst anar det. Jag bryr mig egentligen inte.
Tog en promenad upp till Åkermyntan och tillbaka, mest för att få lite luft och samla tankarna lite och för att bli lite tröttare.
Imorgon blire mysa med bästa Annika, det var ett bra tag sedan och jag behöver nog prata av mig en del sedan får jag inte sova till lunch på lördag... för den här bruden ska jobba!
Funderar på att krypa ner i sängen och sätta på någon mysig film, kanke somnar jag, kanske inte.


See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning