One great day, let´s make another one tomorrow



Det har varit en bra dag, började tidigt men psykologin var som vanligt intressant och den otroligt långa biologin var roligare än vanligt. Sedan hade vi det fruktade mattaprovet, jag tror jag klarade mig iallafall, vi hoppas på det. Nu väntar man på pappa och smygäter av den förbjudna chokladkrämen, omnomnom. Var i Vällingby efter skolan och tittade på skor, lade undan dessa skönheter så de väntar på mig imorgon.
Egon 11654 Nora-Chelsea

Ikväll blir det att titta på den efterlängtade filmen Hypnotisören, både jag och mamma läste boken när den först kom ut och har även slukat de två efterträdande böckerna, så det kommer bli supermysigt!
Nu blir det dock att laga mat med min käre far som ber mig koka ris?! Jag MÅSTE lära mig att laga mat och det är fort.
 See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning