Shoes, Iphone and a pillow


    Egon 11654 Nora-Chelsea

En helt normal dag, förutom att jag fått ett par skor, en Iphone och en tempurkudde. Jo ibland är det ganska trevligt att fylla år.
Dagen startade med frukost på sängen och sedan begav sig jag och mamma till vällingby, köpte skor och fikade. Väl hemma möts vi av pappa som studdsar upp för trappan och säger " gissa vad jag har, gissa vad jag har?!" Självklart är det en Iphone 4s, lagom nöjd tjej här borta då. Min gamla telefon såg lagom sliten ut, sprickor över hela skärmen, raderade lite kontakter då och då, den bestämde sig för att leva ett eget liv och inte lyda.
Nu blir det bara att mysa med familjen och leka med telefonen, helt okej om du frågar mig. Imorgon bir det däremot att vara med Emilia, min lilla favoritflicka! Kommer bli en kanon helg.

               
See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning