What more can I ask for?

Just nu ser jag jobbet som en fristad, där jag kan strunta i allt och bara fokusera på att vara sprallig och glad, glömma allt annat vilket är hur skönt som helst.
Gårdagen blev superlyckad och vi var som flest 24 personer?! Helt flippat men väldigt roligt, allt gick nästan som planerat och maten räckte, what more can I ask for?
Snart jag kommer dock gå rakt in i väggen, stress och allt annat kväver mig snart men det är bara att kämpa sig igenom åter igen. Det är dock värre än förra året, nu är det fler faktorer och rädsla ligger och gnager hela tiden.
Idag blir det däremot träning och sömn och inget annat, orkar inte med människor atm. Träna bort all frustration och ilska, låter som en helt okej plan för min del.

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning