It slowly gets better, for now




Ny dag och nya tag, fortfarande brutalt trött men det stora leendet sipprar fram iallafall. Suttit i en timme med biologi, just nu inte det intressantaste men det finns värre, t.ex. matte. 
Pappa står i köket och lagar löksoppa? Hur det smakar får vi se. Vi glömde löken till potatisgratängen i fredags så vi hade 8 stora lökar i kylen, då fick pappa den briljanta idén med löksoppa, mums -.-' 
Har fortfarande inte fått betalt för reklamen jag medverkade i i somras, ringde precis och hon påstod att jag inte skickat i mitt avtal? Verkligen jätte konstigt då jag mejlade in det dagen efter inspelningen. Det företaget verkar inte göra något förrän de får "kniven mot strupen", mina vänner som också medverkade har fått ringa några gånger och tjata de med. Skitföretag.
 Nu har det äntligen blivit ordentlig planering av insparksfest och det ser faktiskt ut att bli av i år, kommer bli grymt! Insparksfest med spånga? Vi får se hur det här går, nej det blir nog stört kul. Umgås, dansa, snacka, göra något halvdumt eller heldumt om man känner för det, en sån kväll/natt man behöver ibland helt enkelt. 



See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning