Snubbeltrådar och trassel

Lagom seg tjej som ägnat två timmar av eftermiddan med att titta på bilder och filmer från fjällvandringen, fick ett usb fullt av dem idag vid lunchen.
Dagen har spenderats på tre lektioner, svenska, matte och idrott. Svenskan var för första gången riktigt rolig och jag har nog inte skrattat så mycket på någon svenska lektion förr, matten var enormt seg och jag höll nog på att somna minst 8 gånger för att sedan ha idrott då jag inser att jag har fruktansvärt ont i ryggen så det blev att ligga och sova i gräset den lektionen.
Vi tog en paus på hemvägen i vällingby och köpte mjukglass, mjukglass är något av det godaste som finns, total älskar det!
Ikväll blir det sova och filosofera, måste reda ut och ta bort alla snubbeltrådar i huvudet mitt, kanske tillochmed tar mig en promenix.
Favoritbilden
See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning