It doesn't need to be complicated, I'm just angry, simple

Trött och seg, gårdagen blev lyckad och jag somnade på Simons soffa. Tidsuppfattningen är inte den bästa så när vi kom hem har jag ingen aning om, men det var en lyckad kväll iallafall.
Ikväll kommer Emilia hit och käkar osv. kommer bli mys, snacka av sig lite och sådär, känner att det behövs med tanke på att jag var svinförbannad innombords hela natten lång.
Nu har jag däremot lugnat ner mig en aning, är fortfarande sjukt förbannad, har dock inte kommit på någon rimlig förklaring till det än.
Hon är allt bra att ha den bruden, lilla favorit tjejen som bestämt sig för att läsa friluftsliv på individuella och planerar att sno min utrustning.

Bästavän!

See ya in hell! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning