Torsdag tror jag att det är.

Kaffe är livets dryck, med det menar jag att jag inte skulle räknas som mänsklig om jag inte fick i mig x antal koppar av drycken per dag. Bristfärdig sömn som vanligt, att en tös inte kan få sova som vanligt folk? Har struntat i powernaps vilket inte har gjort någon skillnad alls, så nu får kroppen gå tills det den stupar.

I försök att hålla mig vaken under dagen har jag prövat ut ett gäng kombinationer för nyår och andra tillställningar, så smidigt med tvådelat, matcha som man vill och variera för varje gång. Borde ta ett städryck, sätta på musik och dansa mig igenom undervåningen med dammsugaren. Det ser redigt förfärligt ut i dagsläget och det måste göras något åt.

Innan jag gör någonting ska den tomma kaffekoppen fyllas på, minst en gång.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning