En riktig måndag.

Tror jag är uppe i tre veckor av enormt bristande sömn, tidigare var det några nätter i veckan jag inte sov men det här med 2-3 timmar per natt under en lång period är verkligen inte att rekommendera. Koffeinkonsumtionen bara ökar och det märks mentalt hur trött jag är, visserligen är jag himla driven och produktiv ändå men det har nog med allt kaffe att göra.

Efter jobbet och all trafik idag så bakades det kladdkaka och pluggades matte inför vårens högskoleprov, känner att det är lika bra att börja nu. Kladdkaka bakades det då jag gick igenom HLR med resterande scoutledare samt ett gäng föräldrar ikväll, givetvis vägrar vuxna göra något krävande utan fika. Skämt åsido, trots min enorma trötthet fick jag nog fram en del vettigt även om det inte var särskilt strukturerat.

Tänkte att det skulle hinnas springas en runda men det får jag kanske ta imorgon bitti? Nu spöregnar det och det blev senare hem än jag trodde. Vi får se om jag klarar av att gå upp en timme tidigare än jag ska imorgon, jag har faktiskt sovmorgon så det blir "normal" tid om jag ska  ut och springa, vi hejar på morgontrötta mig imorgon okej?


Det regnar, då tar hela Stockholm bil. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning