Mitt i veckan.

Dagen har bjudit på mycket, har haft en underbar dag allt som allt där det druckits kopiösa mängder kaffe, ätits lunch på en underbart mysig restaurang i gamla stan, strosat på Stockholms gator och jag har införskaffat mig ännu en "Lilla svarta", jag ska ge mig med shopping nu jag lovar.

Studerar väldigt mycket "för skojs skull", läser saker jag verkligen intresserar mig av vilket gör att jag vill plöja igenom varenda bok och artikel i ämnet som existerar för att förstå. Det blir en del information i samband med studierna för vårens högskoleprov, fascineras ändå över min drivkraft när blodomloppet mer eller mindre är ett koffeinomlopp numera, kanske är det som är hemligheten? Nej antagligen inte, kanske bara något som slagit om i skallen på mig.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning