Måndag med flyt.

Jag hade tänkt ut något riktigt vettigt att skriva men det gav sig iväg från mitt huvud under bilfärden hem ifrån jobbet, tyvärr. Utöver det så började morgonen som en fantastisk måndag, vad är oddsen? Allt bara funkade, sminket ville, trafiken ville, frukosten ville, I could go on. Dyker in på jobbet och det mest produktiva jag gjort är att jag snart läst ut min bok, det var det lixom.

Ska försöka ta mig ut och springa också, när vet jag inte men att jag behöver några koppar kaffe innan vet jag. Kanske kör en timme på crosstrainern istället och ser en dokumentär? Bra jävla idé.

Annars kanske man ska börja packa, iallafall tvätta. Avresedatumet har flyttats fyra dagar så jag åker redan på lördag nästa vecka, nästa vecka?! Ska bli fantastiskt skönt även om jag inte riktigt är med på alla noter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning