En ledig helg.

Fredag och jag är faktiskt ledig i helgen, rätt mysigt då det ska julbakas och mysas. Planerna att dansa imorgon fanns men verkar ställas in, utöver att det är underbart med vin och dans är det nog bra för min ekonomi att hänga på gymmet eller i löpspåret.

Julbaka nu? Vi ska fira jul redan första advent då det är sista helgen innan jag flyttar upp till Sälen, firar julen där uppe utan familjen så vi tidigarelägger familjefirandet med en månad. Allt som allt blir det en riktigt lugn helg, otroligt behövligt då min kropp skriker efter avslappning. Aktiv avslappning ska jag säga, men att inte behöva ha ett larm som ringer innan 08:00 på morgonen är inte helt fel.

Blir gymmet ikväll också, flitig på den fronten nu, knäna kommer garanterat hålla för skidåkningen den här säsongen för såhär stark har jag aldrig varit, aldrig varit såhär stark eller rörlig ska jag säga. Benen tränades dock igår så ska lägga lite mer fokus på axlar/armar idag, där är jag inte riktigt lika stark ännu men det kommer.
Hejar på mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning