Sista av allt.

Sista arbetspasset på Forma idag, antagligen sista gången jag spenderade tid på det gymmet överhuvudtaget efter fem år, känns lite konstigt ändå men skönt i samma veva. Ska ta mig ut och springa ikväll, min kropp är i desperat läge med huvudvärk och överskottsenergi pga dålig mat och lite träning denna vecka, mest slappat.

Har sista arbetsdagen på karolinska imorgon och sedan är jag arbetslös i två veckor, eller "mellan jobb" kanske det heter, det är visserligen en hel del som ska göras de dagarna jag har i Stockholm, fantastiskt roliga saker för det mesta, nu syftar jag inte på tvätten och packningen.

Tänkte dra igång bastun innan jag beger mig ut och springer, tända ljus, doftolja, lyxfaktorn är hög rätt ofta numera, man ska njuta när man kan!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning