När andra har helg.

Inte stupat än, kör på som aldrig förr och undrar när det ska ta stopp? Sitter nu och väljer ut någon mysig film att äta mina gurkstavar, morötter och tacodipp till, beslutsångest.

Jobbar hela helgen men tog mig ändå tiden igårkväll att ta två glas vin och ha kvalitetstid med Olivia, helt klart en godkänd fredag. Betar av arbetspass efter arbetspass nu, 1 av 4 avklarade på gymmet innan jag vinkar av Forma för gott, med vemod ändå. Tog mig ut och sprang en halvmil när regnet gett med sig, på redig skittid men det är okej för jag mördade benen på gymmet igår.

Tog och tände ljus och bastade efter halvmilen, ska njuta så enormt av dessa lyxfaktorer man har hemma hos föräldrarna sista veckorna hemma innan man ska flytta upp till Sälen och byta liv.
Forma, go arbetsplats ändå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning