Högst jävla oklart.

Fin dag trots skitväder, inte gjort något vettigt alls så bestämde mig för att traska en mil och ska bege mig till gymmet om någon timme och mörda lite ben. Kroppen skriker efter träning när jag haft tre ynka dagars uppehåll, bra drog det där adrenalinet. Känns underbart att vara på banan igen med gymmet och löpningen, ett gymkort i Sälen är ett måste, övervägde att strunta i det men det brukar inte hålla så många veckor när jag "inte ska gymma" och träna på "annat sätt". Roande att tänka på hur många gånger jag sagt så, jag trivs på gymmet och då är det värda pengar. 

Har så enormt konstigt med energi, jobbar på att få kroppen att stupa, det går inge vidare men jag kämpar på! Sover någon timme mer dagarna jag tränar så det är bara att köra, kbk som man brukar säga, kör ba kör! 

Checkar ut, kan knappt formulera mig, om det beror på sömnbrist eller min överdosering av koffein vet jag inte, antagligen kombinationen utav båda. Nu ska jag strax gå och lyfta lite tunga saker, fascinerande över hur jag kan roa mig med att lyfta en stång med plattor på, underhållande när man börjar tänka på det. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning