Prioriteringar.

Visst har jag packat en del, tvättat allt som ska tvättas och så men till slut så satte jag mig och målade naglarna istället, kändes viktigare för de var katastrof innan. Insåg givetvis försent att jag måste gå upp betydligt mycket tidigare än tänkt imorgon eftersom bilen ska stå färdigpackad imorgon innan lunch och jag är verkligen inte färdig, prioriterade naglarna framför sömn, hur tänkte jag där?

Ska iväg med familjen ikväll och äta julbord och därefter julklappsöppning, firar lite jul såhär torsdag innan första advent och då måste väl naglarna vara on point? Vi säger så.

Utöver det så har jag gått och blivit förkyld, trodde först att det var halsfluss och fick totalpanik, höll på att bryta ihop totalt för jag orkar inte med den skiten. Turligt för mig gick svullnaden i halsen ner under min 12 h natts sömn och ersattes med vanlig snuva, lycklig är jag för det. Så träna går inte, vill springa av mig all flyttångest men det är bara leva med.

Matta vinröda fingertoppar. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning