Fredag igen.

Fredag? Redan? Tiden flyger fram och jag hänger inte riktigt med, möjligt att jag hellre disponerar min tid rätt dumt med tanke på att jag läser och ser på serier istället för att börja ta tag i tvätten och andra "måste göras sysslor", vilket gör att jag nu känner mig dränkt i saker som ska fixas, små gigantiska projekt som ska genomföras och planeras, hjälp? Det är verkligen typiskt mig att ta mig vatten över huvudet såhär, det löser sig alltid, hektiska men fina åtta dagar nu innan bilen och jag åker.

På söndag vinkar jag av Forma Träningscenter som arbetsplats för gott och på måndag säger jag tack och hej till Karolinska, som sagt vet jag inte vart all tid försvann. Möjligt att jag tar mig en löprunda i kylan, bättre sätt att rensa huvudet finns inte, det är även ännu ett mer accepterat sätt att fly mina måsten.

Utöver det händer det absolut ingenting egentligen, utomordentligt tråkig helg har jag framför mig där det ska jobbas, bytas däck, handla och tvätta. Vuxenpoäng vågar jag faktiskt påstå.

Koffeinkonsumtionen är fortfarande lika hög. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning