Plötsligt blev det November.

Tog en powernap då natten tillförde bristande sömn, det blev en powernap på en timme, ni vet hur man mår utav dom? Inte fantastiskt. Så nu myser jag i de absolut bekvämaste byxorna jag äger, köpta på barnavdelningen på Primark. Drömmer mig bort lite smått till den Londonresan med min fina hjärtevän, precis innan jul och livet var på topp.

Ska dock inte gnälla på livet just nu, har ingen röst kvar efter helgens bravader, halloween i all sin ära. Det negativa i dagsläget är det fördjävla deprimerande vädret, ska ut och springa då träningen legat på hyllan under tre dagar så en bra runda behövs för att kicka igång kroppen, känner mig för tillfället som en potatis. Hoppas att löpning kan ljusa upp den här grå novemberdagen.

Det är redan November, nedräkningen till Sälen ligger på 28 dagar och det är där när man kommit under 30 tiden går hemskt fort. Jag vet inte ens vilka skor jag ska ta med mig? Däcken ska bytas på bilen? Jag måste klippa mig? Det ska shoppas torrvaror? Måste till Biltema och köpa takräcken? Nej jag tar hand om det en annan gång, det är trots allt 28 dagar kvar.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning