Torsdag

Planerar måltiderna efter min jävla antibiotikakur för de måste tas på fastande mage, mitt liv är inte fantastiskt för tillfället. Jag kan svälja igen i varje fall, det gör smått ont fortfarande så det är lättsväljd mat som gäller men mat får jag i mig! Feberfri och smittfri idag, mår fortfarande skit men jag är på bättringsvägen och känner inte behovet av att sova precis hela dagen. Har som mål idag att hålla mig vaken till middagen, hoppas på tidig middag alltså.

Extremt rastlös är jag idag, efter två dagars sängliggande tycker min kropp att dator/tv-skärmen är det värsta som finns. Men jag har samtidigt ingen som helst ork att göra någonting, möjligtvis en promenad men det blåser väl mycket och jag har inte råd att bli kall just nu. Måste vara frisk på söndag, för då sticker jag och Matilda till London i några dagar. Det kommer bli så mysigt!

Det är så dåligt med bilder på bloggen just nu, ber om ursäkt för det men det kommer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning