Lördag innan jul och flytt

Plötsligt är det lördag igen och Lucia på det, åt en mysfrukost med föräldrarna som bestod av lussebullar och pepparkakor framför luciamorgon. Igårkväll var vi ett gäng på Mongolian BBQ och åt tills det tog stopp ordentligt, en riktig toppenkväll i syfte att säga hejdå till vår kära Gabriel som jag vinkade av i förmiddags när han började rulla upp till Åre för säsongen.

Första friska dagen idag, viljan att traska till gymmet är stor men jag bör ta det lugnt så att jag inte blir sjuk igen. Imorgon ska jag däremot ut och springa innan vi ska äta julbord, vid 22:40 går planet till London med min hjärtevän. Insett att jag inte har supermånga dagar kvar hemma nu, borde börja packa lite smått. Mor min förbereder mer flytt än vad jag gör känns det som, jag får ta tag i det där nästa helg.
Nattens utsikt

God matt och gott sällskap

Stabil lucia frukost

Rätt glad tjej ändå

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning